ماشاء الله تبارك الله ماشاء الله لاقوة الا بالله , اللهم اني اسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى
" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
الساده الاعضاء و زوار منتديات المهندسين العرب الكرام , , مشاهده القنوات الفضائيه بدون كارت مخالف للقوانين والمنتدى للغرض التعليمى فقط

Press Here To Hidden Advertise.:: إعلانات منتديات المهندسين العرب لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم الشكاوي ::.

IPTV Reseller

لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم طلبات الاعلانات اسفل المنتدى لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم طلبات الاعلانات اسفل المنتدى لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم طلبات الاعلانات اسفل المنتدى

Powerd By : Mohandsen.com

العودة   المهندسين العرب > منتدى جميع ## SD ## الرسيفرات ** Sat Receivers SD ** > الأسترا وعائلته - ASTRA Family > الارشيف

قديم 10/2/2008, 07:54 PM

magdyggg
بـاشـمهندس

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو
  magdyggg غير متصل  
الملف الشخصي
العمـر :
الـجنـس :
الدولـة :
المشاركـات : 43 [+]
آخــر تواجـد : ()
عدد الـنقـاط : 10
قوة التـرشيـح : magdyggg يستاهل التميز
افتراضي الساده المهندسين والساده المشرفين ممكن تقولولى القرد مخبى ولاده فين

انا اعرف ان القرود تتصف بالذكاء ولا يخفى على المصريين قوة الذكاء والفطنه والبحث والتنقيب على ولاد القرد لوهما ابره فى كومة قش لحضروها الساده المهندسين هذه الابره المخباءه فى كومة القش انا كل يوم اسمع عن سوفت وير جديد هيهد الدنيا ويفتح التلات مستحيلات فى الدش وانا شايف انى جربت كل هذه السوفتات لا لقيت القرد ولا لقيت ولاد القرد ولا فيش جديد سوفتات اى كلام والفعل خاوى الايدين والرجلين وكأنك يا ابو زيد ماغازيت نفسى واحد يقوللى ادور معاه على ولاد القرد ازاى انا قلت قبل كده انا غلب حمارى ومات من الغلب ومستنى اموت مع حمارى لغاية لما تأتونى بالسوفت الجديد علشان يكون هناك مصدقيه معكم ونقول امين المصريين جابوا القرد وولاد القرد وعارفين كل مخابئى القرود الجهاز استرا القديم بدون كامات هارد 700 بدون كامات افتكر المعلومات دى كافيه لأحضار ولاد القرد من مخابئهم ونفسى اعرف كفاءة مرودى القرود اللى يقددروا على ولاد الكلب اليهود انا فى الانتظار بعد الفاصل الاعلانى ولكم منى ارق تحياتى اخوكم فى الله مهندس طائرات مجدى عبدالحى متقاعد واللهى وماليش شغله دلوقتى الا احضر السوفت وعمال العب فى الجهاز من بليل لحد الصبح فيبن الدكتور / امير و المهندس امير فين الكحروت الكبير والصغير فين المهندس حمدى سات فين المهندس احمد همام فين المهندس كريم السويسى والمهندس طارق الشامى والمهندس / هشام العسكرى انا مش شايفهم على حلبة المصارعه وهناك اخرين ااقول ولا كفايه دول يأتوننا بالضربه القاضيه الفنيه لم ارى مهندسنا الكبير محمد على االلى احنا كلنا بنقول عليه الاستاذ الكبير