ماشاء الله تبارك الله ماشاء الله لاقوة الا بالله , اللهم اني اسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى
" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
الساده الاعضاء و زوار منتديات المهندسين العرب الكرام , , مشاهده القنوات الفضائيه بدون كارت مخالف للقوانين والمنتدى للغرض التعليمى فقط

Press Here To Hidden Advertise.:: إعلانات منتديات المهندسين العرب لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم الشكاوي ::.

IPTV Reseller

لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم طلبات الاعلانات اسفل المنتدى لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم طلبات الاعلانات اسفل المنتدى لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم طلبات الاعلانات اسفل المنتدى

Powerd By : Mohandsen.com

العودة   المهندسين العرب > مـنـتـدى جـمـيـع أنـواع الـريـسـيـفـرات > كيوماكس 999 و هيروشيما و باراكليبس و فيجا و فانتوم و جولد > أجهزه الكيوماكس المحوله للدنجل

قديم 14/5/2011, 01:06 AM   رقم المشاركة : ( 16 )
mohammed111
مـهـندس مـمـيـز

الصورة الرمزية mohammed111

الملف الشخصي
العمـر : 34
الجنـس :
الدولـة :
آخر تواجـد : ()
قوة الترشيـح : mohammed111 يستاهل التميزmohammed111 يستاهل التميزmohammed111 يستاهل التميزmohammed111 يستاهل التميزmohammed111 يستاهل التميز

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

mohammed111 غير متصل

افتراضي رد: اليكم الحل الجديد اتفى الجهاز وشغلة فى اى وقت وحيشتغل معاك من غير متنزل السوفت تانى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ****** sat مشاهدة المشاركة
اخى محمد مع احترامى الكامل لحضرتك انت ما عملتش اى جديد ده نفس السوفت بتاع استاذ زكريا وهو قال لو اغلقت الجهاز وكابل الاشاره راكب هتنكشف السرايل وقال شغل الجهاز على طول علشان اللى مش عارف ضبط الاعدادات المقصود الزبون طبعا كل شويه محتاج الفنى الافضل يكون شغال على طول واللى فاهم الوضع اكيد عمل زى ما حضرتك اشرت وفى النهايه مشكور اخى وانا حبيت اشترك علشان حق استاذ زكريا صاحب الفكره والموضوع ياخد حق مجهوده الرائع
اولاً اشكرك كم لردكم معا احترامى لكم واحب اعلق على الاخ يوسف
انا بحترم الاستاز زكريا وهوا لهو الفضل علية وانا تلميزة ولان انكر خيرة وانا مختش الموضوع بتاعة ولى حاجة وانتا لو خت بالك فى الموضوع حتلاقينى كاتب السوفت بتاع الاستاز زكريا بس دة توضيح لانالاستاز زكريا قال متتفيش الجهاز وانا بوضح النقتة دى بس مش اكتر
معا احترامى لاستازى زكريا وهوا عارف انى مكنتش اعرف حاجة خالص وهوا الى علمنى
قديم 14/5/2011, 11:14 PM   رقم المشاركة : ( 17 )
alaausa
Banned

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :
الدولـة :
قوة الترشيـح : alaausa يستاهل التميز

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

alaausa غير متصل

افتراضي رد: اليكم الحل الجديد اتفى الجهاز وشغلة فى اى وقت وحيشتغل معاك من غير متنزل السوفت تانى

كلامك سليم اخي محمد مجربها واشتغلت معاياتمام شكرا لك اخي
قديم 15/5/2011, 01:02 AM   رقم المشاركة : ( 18 )
mohamed_issa41
مـهـند س فـعال

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :
الدولـة :
قوة الترشيـح : mohamed_issa41 يستاهل التميزmohamed_issa41 يستاهل التميزmohamed_issa41 يستاهل التميزmohamed_issa41 يستاهل التميز

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

mohamed_issa41 غير متصل

فين السوفت ده؟
قديم 15/5/2011, 01:13 AM   رقم المشاركة : ( 19 )
علي الهادي1
نجم نجوم منتدى الكيوماكس

الصورة الرمزية علي الهادي1

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :
الدولـة :
قوة الترشيـح : علي الهادي1 يستاهل التميزعلي الهادي1 يستاهل التميزعلي الهادي1 يستاهل التميزعلي الهادي1 يستاهل التميزعلي الهادي1 يستاهل التميزعلي الهادي1 يستاهل التميزعلي الهادي1 يستاهل التميزعلي الهادي1 يستاهل التميزعلي الهادي1 يستاهل التميزعلي الهادي1 يستاهل التميزعلي الهادي1 يستاهل التميز

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

علي الهادي1 غير متصل

شكرا لك حبيبى محمد