المهندسين العرب

المهندسين العرب (http://www.mohandsen.net/vb/index.php)
-   منتدى صيانة الرسيفرات العام (http://www.mohandsen.net/vb/forumdisplay.php?f=1108)
-   -   السلام عليكم موضوع مساعده للاخرين انا متواجد معاكم انشاء الله يوميا اي استفسار يخصوص الصيانه انا متابع يوميا انشاء الله (http://www.mohandsen.net/vb/showthread.php?t=765667)

عصام العوامى للصيانه 10/9/2020 02:53 PM

السلام عليكم موضوع مساعده للاخرين انا متواجد معاكم انشاء الله يوميا اي استفسار يخصوص الصيانه انا متابع يوميا انشاء الله

اخوكم عصام العوامي بخصوص صيانه ريسيفر فقط اي استفسار انا موجود ومتابع بصفه يوميه اتمني من الله التوفيق للجميع اى استفسار انا في الخدمه

Hamada gad 10/9/2020 03:22 PM

رد: السلام عليكم موضوع مساعده للاخرين انا متواجد معاكم انشاء الله يوميا اي استفسار يخصوص الصيانه انا متابع يوميا انشاء الله

شكراً لك مهندسنا الفاضل

م/ عــبـدالــرحـــيــم ابــوذيــاد 10/9/2020 03:44 PM

رد: السلام عليكم موضوع مساعده للاخرين انا متواجد معاكم انشاء الله يوميا اي استفسار يخصوص الصيانه انا متابع يوميا انشاء الله

ربنا يجازيك خير علي عملك اخي عصام وبالتوفيق ان شاء الله

احمد المرزوقى 10/9/2020 05:21 PM

ممكن لو سمحت اسطوانة تعلم الصيانة من الالف للياء للمبتدئين

سميرسوبرسات 10/9/2020 05:36 PM

شكـــــــــــــــــــــراً جـــــــــزيــــــلاً لـك أخــــي الــكــــريــــم
جــــزاك الله كــــــل خــيـــر

عصام العوامى للصيانه 11/9/2020 02:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عصام العوامى للصيانه (المشاركة 4805131)
اخوكم عصام العوامي بخصوص صيانه ريسيفر فقط اي استفسار انا موجود ومتابع بصفه يوميه اتمني من الله التوفيق للجميع اى استفسار انا في الخدمه

شكرا لك على مرورك الطيب

عصام العوامى للصيانه 11/9/2020 02:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ذياد عبدالرحيم (المشاركة 4805156)
ربنا يجازيك خير علي عملك اخي عصام وبالتوفيق ان شاء الله

شكرا لك ياغالي اسعدني مرورك العطر

عصام العوامى للصيانه 11/9/2020 02:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد المرزوقى (المشاركة 4805210)
ممكن لو سمحت اسطوانة تعلم الصيانة من الالف للياء للمبتدئين

اخي الغالى اسعدني مرورك علي الموضوع

اخي من الصعب عمل اصطوانه تعلميه لكل عيوب لاجهزه لان كل يوم في موديل جديد ولاكن حضرتك ممكن تبدا وحده وحده زي الباور واعطاله وزياده الفولطاط وانخفاض الفلط وايه تاسيره علي المزر وبعد كيده نبدا علي المزر زى مشاكل الصوت او الصوره او الاشاره او عيب الالوان او بديل الايسي او الترنسوستور كل عيب من دول يحتاج شرح 2 اصطوانه اما مع الممرسه اكيد هتستفيد اي مشكله توجهك احنا في الخدمه وكل عيب تقوم بحله اكيد هتبقه فكره اي استفسار انا في خدمه اي حد كبير وصغير اتمني لكم التوفيق

عصام العوامى للصيانه 11/9/2020 02:33 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة @أشرف عباده@ (المشاركة 4805813)
تسلم ايدك يا محترم
شكرا لك وبارك الله فيك

حبيبي الغالي جزاك الله خير اسعدني مرورك العطر

عصام العوامى للصيانه 11/9/2020 02:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سميرسوبرسات (المشاركة 4805247)
شكـــــــــــــــــــــراً جـــــــــزيــــــلاً لـك أخــــي الــكــــريــــم
جــــزاك الله كــــــل خــيـــر

اسعدني مرورك اخي الكريم اتمني التوفيق للجميع

khairo-2009 30/9/2020 01:08 PM

marciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii شكرااااااااااااااااااااااااااا

شمس وقمر 30/9/2020 02:01 PM

:mohndsen2:mohndsen2
:mohndsen:

waasil 1/5/2021 09:55 PM

جزاك الله خيرا وبركة أخي العزيز

الساعة الآن 04:14 PM