المهندسين العرب

المهندسين العرب (http://www.mohandsen.net/vb/index.php)
-   مشاكل وحلول وصيانه الاجهزه لترومان (http://www.mohandsen.net/vb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   انا عندي جهاز 190xm لا يأ خذ برنامج من اللودر الجديد أرجو المسا عده لتحديث هذا الجهاز (http://www.mohandsen.net/vb/showthread.php?t=106340)

ابو وسيم 20/2/2008 11:51 PM

انا عندي جهاز 190xm لا يأ خذ برنامج من اللودر الجديد أرجو المسا عده لتحديث هذا الجهاز

انا عندي جهاز 190xm لا يأ خذ برنامج من اللودر الجديد أرجو المسا عده لتحديث هذا الجهاز

م/على العيسوى 22/2/2008 01:42 PM

رد: انا عندي جهاز 190xm لا يأ خذ برنامج من اللودر الجديد أرجو المسا عده لتحديث هذا الجهاز

يبقى السوفت خاطئ اذا كان الجهاز ترومان 190 ام اكس حمله السوفت ده من نفس اللودر ها يقبله واذا ما قبلوش انا متابع معاك

علـــ دش ــــى

ابو وسيم 23/2/2008 07:59 PM

رد: انا عندي جهاز 190xm لا يأ خذ برنامج من اللودر الجديد أرجو المسا عده لتحديث هذا الجهاز

شكرا لك اخي سأقوم بالتجربة وارد عليك

روبى 25/2/2008 09:38 PM

مشكور .............................................مشكور
مشكور... ......مشكور......................مشكور.........مشك ور
مشكور.............مشكور............ ..مشكور............... مشكور.
مشكور........................مشكور ............................مشكور
مشكور... ................................................. .....مشكور
مشكور. ................................................. ...مشكور
مشكور....................... ........................ مشكور
مشكور.......................................م شكور
مشكور................ ................مشكور
مشكور............. ..........مشكور
مشكور.......... .......مشكور
مشكور.....مشكور
مشكور

foryou_ahmed 1/3/2008 01:41 PM

Change Loader ( Try With Old Loader)

ابو وسيم 2/3/2008 09:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة foryou_ahmed (المشاركة 834909)
Change Loader ( Try With Old Loader)

شكرا لك اخي ولحتى الان لم ينجح التحديث

ويكت لى على اللودر هذه العبارة فعلا

Change Loader ( Try With Old Loader

م/على العيسوى 2/3/2008 03:19 PM

اخى الغالى انت اريحلك ما تحملش للجهاز سوفت نهائى لان الجهاز ده لا توجد به فلاشه وعلى فكره هوا مكتوب عليه 190 اكس لكن هوا ام اكس انت لو حملتله السوفت صحيح او خاطىء ها يجيب فلاشه فانا انصحك بانك تنسى تحديثه نهائى تحياتى

el semry 2/3/2008 06:57 PM

مشكووووووووووووووووور

ابو وسيم 2/3/2008 09:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاستاذ على (المشاركة 836656)
اخى الغالى انت اريحلك ما تحملش للجهاز سوفت نهائى لان الجهاز ده لا توجد به فلاشه وعلى فكره هوا مكتوب عليه 190 اكس لكن هوا ام اكس انت لو حملتله السوفت صحيح او خاطىء ها يجيب فلاشه فانا انصحك بانك تنسى تحديثه نهائى تحياتى

مشكور اخي على اهتمامك عموما اقترت أن اصل لحل المشكلة

mat9 6/3/2008 01:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو وسيم (المشاركة 818808)

حبيبى ملفيش مشكله انشاء اله وكل مشكله ليها حل والا كانت الحياه توقفت من زمان

المشكله عندك دلوقتى فى البوت لودر الى موجود على الجهاز اعطى الجهاز السوت الاصلى بتاع الشركه وان شاع الله سوف يعمل معك باذن الله ولا تقلق ويايريت تخبرنى بالنتائج:mohndsen:

م/على العيسوى 6/3/2008 04:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mat9 (المشاركة 842907)

المشكله عندك دلوقتى فى البوت لودر الى موجود على الجهاز اعطى الجهاز السوت الاصلى بتاع الشركه وان شاع الله سوف يعمل معك باذن الله ولا تقلق ويايريت تخبرنى بالنتائج:mohndsen:

الف الف شكر على المتابعه ياغالى بس على فكره لو حملت سوفت المصنع للجهاز ده من غير لودر تعريف الخطاء الموجود بالمشاركات الاولى حتى لو كان السوفت اللى موجود على الجهاز سحبته وحملتهوله تانى الجهاز ها يطفى خالص ومش ها يجيب اى شىء ومش ها تلاقى شحن فلاشه ليه وعلى العموم اللهم انى بلغت اللهم فاشهد واللى تشوفه حضرتك تحياتى

م/على العيسوى 6/3/2008 04:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mat9 (المشاركة 842907)

الف الف شكر على المتابعه ياغالى بس على فكره لو حملت سوفت المصنع للجهاز ده من غير لودر تعريف الخطاء الموجود بالمشاركات الاولى حتى لو كان السوفت اللى موجود على الجهاز سحبته وحملتهوله تانى الجهاز ها يحمل وبعد كده ها يطفى خالص ومش ها يجيب اى شىء ومش ها تلاقى شحن فلاشه ليه وعلى العموم اللهم انى بلغت اللهم فاشهد واللى تشوفه حضرتك تحياتى

ابو وسيم 8/3/2008 08:30 AM

شكرا للجميع على الاهتمام والمتابعة والحمد لله تمكنت من تحميل السوفت وير وبدون مشاكل
هذا بفضل الله ثم باهتمامكمة ومساعدتكم
الف شكر للجميع

mat9 8/3/2008 11:18 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاستاذ على (المشاركة 843199)
الف الف شكر على المتابعه ياغالى بس على فكره لو حملت سوفت المصنع للجهاز ده من غير لودر تعريف الخطاء الموجود بالمشاركات الاولى حتى لو كان السوفت اللى موجود على الجهاز سحبته وحملتهوله تانى الجهاز ها يحمل وبعد كده ها يطفى خالص ومش ها يجيب اى شىء ومش ها تلاقى شحن فلاشه ليه وعلى العموم اللهم انى بلغت اللهم فاشهد واللى تشوفه حضرتك تحياتى

الف الف شكرررررررررر ولاكن انا اى حاجه بارسلها الى اى عضو فى اى مشاركه لازم اكون جربتها قبل كده اكثر من مره وكل المشاكل دى انا وقعت فيها قبل كدا عموما

(الاختلاف فى الراى لايفسد من ود القضيه) ونتمنى اغن تعم الفائده ع8لى الجميع

الساعة الآن 01:14 PM