المهندسين العرب

المهندسين العرب (http://www.mohandsen.net/vb/index.php)
-   قسم الصيانه والهارد وير والمشاكل والحلول لاجهزه كيوماكس (http://www.mohandsen.net/vb/forumdisplay.php?f=582)
-   -   الذهاب إلى أول مشاركة جديدة وداعا لأجهزة عبد العال ونبدأ بالجوله الثانيه لتعديل أجهزه أخرى لدونجل احمد سمير (http://www.mohandsen.net/vb/showthread.php?t=399852)

ندى2007 23/5/2010 11:13 AM

احمد سمير موضوع التعديل الجديد

الى متى الموضوع حيبقى كدة وين الجديد

رمضان غالي 23/5/2010 11:20 AM

رد: الذهاب إلى أول مشاركة جديدة وداعا لأجهزة عبد العال ونبدأ بالجوله الثانيه لتعديل أجهزه أخرى لدونجل احمد سمير

ما ذا تريد يرجى توضيح الموضوع

او ماذا تريد لعدم الحذف

زكريا شوشة 23/5/2010 01:29 PM

رد: الذهاب إلى أول مشاركة جديدة وداعا لأجهزة عبد العال ونبدأ بالجوله الثانيه لتعديل أجهزه أخرى لدونجل احمد سمير

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رمضان غالي (المشاركة 2862111)
ما ذا تريد يرجى توضيح الموضوع

او ماذا تريد لعدم الحذف

شكرا اخى رمضان
كلام سليم 100 %

احمد سمير 23/5/2010 03:32 PM

رد: احمد سمير موضوع التعديل الجديد

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ندى2007 (المشاركة 2862095)
الى متى الموضوع حيبقى كدة وين الجديد

يا أخى أنا أفهم ماذا تقصد

ولكن يا أخى هناك بعض الأقاويل بخصوص الدونجل

بأنه هيتوقف فى أول شهر 6 أو تقريبا عند بدء بطولة

كأس العالم فهل هتكون مبسوط بأن نقدم أعمال وتعديلات

على أجهزه أخرى لدونجل وبعد كده تتوقف عن العمل

يا أخى أرجو الصبر قليلا حتى لانساعد فى إتلاف أجهزة الناس

ولا إيه رأيك

بوحه احمد 23/5/2010 04:42 PM

كلام سليم يا استاذ احمد سمير

م/ابراهيم 23/5/2010 04:47 PM

عموما استاذ احمد انا واثق فيك وانتا كدة كدة هاترفع التحويل
طيب لية انا سامع اقاويل ان الجزيرة هاتقفل كاس العالم وان اعظم شركات التشفير داخلة هيا والقنوات العالمية مثل سكاي وكانال بلس والجزيرة انهم هايقفلو الشيرنج من الاقمار الصناعية بامر قانوني وقت كاس العالم او بمعني اخر وقت الماتشات
ارجو الافادة

علاء2010 23/5/2010 05:05 PM

مشكوررررررررررر استاذ احمد باشا سمير ربنا يوفقك

احمد سمير 23/5/2010 05:28 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hoho2010100 (المشاركة 2862840)
عموما استاذ احمد انا واثق فيك وانتا كدة كدة هاترفع التحويل
طيب لية انا سامع اقاويل ان الجزيرة هاتقفل كاس العالم وان اعظم شركات التشفير داخلة هيا والقنوات العالمية مثل سكاي وكانال بلس والجزيرة انهم هايقفلو الشيرنج من الاقمار الصناعية بامر قانوني وقت كاس العالم او بمعني اخر وقت الماتشات
ارجو الافادة

يا أخى

لاشركات عالميه ولا شركات محليه

إنسى إنته بس وسيبك من كل هذا وذاك

وإنتظر كل ماهو جديد على شركتنا نحن

شركه مابعدها شركه

المهندسين العرب

إن شاء الله كل السعاده فى طريقكم

من خلال منتدانا الغالى

ولاتقلق نهائى يا أخى

وأنا اللى بقولهالك لاتقلق نهائى

SHARK_X 23/5/2010 06:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد سمير (المشاركة 2862939)

شركه مابعدها شركه

المهندسين العرب

صح لسانك ابواحمد

بارك الله فيك

ندى2007 23/5/2010 08:35 PM

كلام سليم ان شاء الله خير

طه ابوالجود 23/5/2010 08:44 PM

كلام فى منتهى الجمال

احمد سمير 23/5/2010 09:27 PM

جزاك الله خيراا اخى

ابو عوض المهندس 24/5/2010 07:35 AM

بسم الله الرحمن الرحيم
كل الشكر والتقدير والاحترام للاستاز سمير هانى برنس المهندسين العرب تقبل تحياتى وربنا يوفقك

زكريا شوشة 24/5/2010 08:54 AM

شكرا اخى احمد
على الروح الطيبة
وشكرا للجميع

م/ابراهيم 24/5/2010 10:59 AM

السلام عليكم وبشكر ابو احمد علي الطمئنة المؤقتة
طيب طلب بعد اذنكم
انا عايز اوصل الدنجل علي ثلاثة اجهزة ممكن الشرح المفصل مع العلم انا المسافة الاولي طولها لايتعدي 50سم والثانية في حدود 10متر والثالثة في حدود 15 متر ممكن ينفع ولا لا
ارجو الافادة ياهندسة
والف شكر علي التوضيح:mohndsen2:mohndsen6

الساعة الآن 05:49 AM