المهندسين العرب

المهندسين العرب (http://www.mohandsen.net/vb/index.php)
-   قسم الصيانه والهارد وير والمشاكل والحلول لاجهزه كيوماكس (http://www.mohandsen.net/vb/forumdisplay.php?f=582)
-   -   هنا متابعه حاله الباركلبس المحول الى دونجل (http://www.mohandsen.net/vb/showthread.php?t=403796)

هيثم الرفيع 6/6/2010 12:51 AM

رد: هنا متابعه حاله الباركلبس المحول الى دونجل

يا مسهل
بيتهيئلى يا جماعة ان كدة ثبتت الرئويا وان فيه تحديثات جديدة على السيرفر
وان هنشوف عليه ان شاء الله كاس العالم

هيثم الرفيع 6/6/2010 12:52 AM

هو حاليا شغال تمام الساعة 12.51 صباح الاحد

باسم2010 6/6/2010 12:52 AM

معلش يا اخي اسامه الدنقل قالب دماغ الناس كله ههههههههههههههه

محمد هيبه 6/6/2010 12:53 AM

شغااااااال 100/100

asdhgfvhvd 6/6/2010 01:21 AM

شغااااااااااااااااااااااااااااااااااااال زي الفل

tokina 6/6/2010 01:26 AM

يعمل 100/100 شكرا على المتابعة اخوتي

samir 999 6/6/2010 01:46 AM

يوجد تقطيع:mohndsen:

matter 6/6/2010 01:53 AM

توقف الان الساعة 1-55

باسم2010 6/6/2010 02:06 AM

لا داعي للقلق

azazazxx4 6/6/2010 02:18 AM

ان غدا لنطريه لقريب السرفر انضرب والله العظيم واتغير على قمر تانى بس والله العظيم لما كان شغال النهارده على نفس القمر الاى عليه ويروح ويجى كان ثابت عندى ده لعب ناس كبيره معلشى مش هقدر ابوح دلوقتى بالسر الا لما اعرف دمغهم ايه وعلى فكره الاستاز الاى اخترع الكرستاله ديق قديمه قوى وانت وخده من السعوديه بس ياعم انا بحب مصر والله واحب كل المصريين بس فى ناس دلوقتى مبتابع معهم ومفيش حاجه اسمها مشفره عندى على القمره ده لان الاختراع الجديد الاى على القمر وهذا جى من اسرائيل يعنى الابالسه ودول محدش وصل لدمغهم بس انا عرفت بيعملو كده ليه اخوكم محمود

اسامه الحكيم 6/6/2010 12:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة azazazxx4 (المشاركة 2904555)
ان غدا لنطريه لقريب السرفر انضرب والله العظيم واتغير على قمر تانى بس والله العظيم لما كان شغال النهارده على نفس القمر الاى عليه ويروح ويجى كان ثابت عندى ده لعب ناس كبيره معلشى مش هقدر ابوح دلوقتى بالسر الا لما اعرف دمغهم ايه وعلى فكره الاستاز الاى اخترع الكرستاله ديق قديمه قوى وانت وخده من السعوديه بس ياعم انا بحب مصر والله واحب كل المصريين بس فى ناس دلوقتى مبتابع معهم ومفيش حاجه اسمها مشفره عندى على القمره ده لان الاختراع الجديد الاى على القمر وهذا جى من اسرائيل يعنى الابالسه ودول محدش وصل لدمغهم بس انا عرفت بيعملو كده ليه اخوكم محمود

انت شكلك فاكر نفسك بتكلم ناس عبيطه ولا جايين من كولالامبور وقبل كده دخلت هللت وسيبت رقم تليفونك عشان الناس تتصل بيك وتقولهم كلاااااام فاضى كده ملوش اساس من الصحه ...ارجوا من الاداره اتخاذ الازم والدونجل شغاااااااااااال تماااااااااااااام والحمد لله

محمدابوحسن 6/6/2010 12:26 PM

حاليا لا يعمل

باسم2010 6/6/2010 12:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة azazazxx4 (المشاركة 2904555)

انتا يعم هو اي كلام بيتقال وخلاص كدا عندك حاجه مفيده للموضوع قوله معندكش جديد اسكت متقلبش دمغنه انتا اخي علي ارض المهندسين يعني كله حاجه له حل مش تقولي اتصل احنا في مسابقه وانا مش عارف ولا هههههههههههههههه ايه شكرا لكم من يفيد بكلمه مفيده

hamada_romanse 6/6/2010 12:31 PM

الدنجل شغال 100/100 زى الفل

محمدابوحسن 6/6/2010 12:33 PM

اكيد الراجل ده بيقصد قمر 14

يعنى القمر التانى اللى حاليا هو شغال عليه

علشان اعرفكم انه اونطه

مافيش غير القمرين دول w3 و w6

هما اللى عليهم الداتا يعنى هما اللى عليهم انترنت فضائى

يعنى كلامه مستحيل

وفى ايضا القمر الهندى