المهندسين العرب

المهندسين العرب (http://www.mohandsen.net/vb/index.php)
-   قسم سيرفر MGcamd - newcamd (http://www.mohandsen.net/vb/forumdisplay.php?f=724)
-   -   سيرفر: المنتدى المجاني لسنة الثانية على التوالي: Newcamd~MGcamd - ( تم ايقاف التوزيع) (http://www.mohandsen.net/vb/showthread.php?t=739714)

وائل الوردانى 22/7/2016 10:16 PM

رد: سيرفر: المنتدى المجاني لسنة الثانية على التوالي: Newcamd~MGcamd - ( بدأ التوزيع)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غازي السبعي (المشاركة 4642155)
اخي الله يرحم والديك
اقر ماكتبت اعلاه

يا استاذ غازى انت بتخدم لوجهه الله تعالى بس نصيحه من اخ اصغر خليك صبور على الناس شويه علشان الناس فيها اللى مكفيها كفايه انى واحد زى الخليفى متحكم في شعوب باكملها *حضرتك ادتنى السيرفر امبارح حوالى الساعه9 الساعه 12 بجربه مش شغال طول الليل اجرب فى مش شغال *مع العلم انى شغال بسيرفرات مجانيه من اكتر من سنه نيوكامد وسيسكا كام شغالين زى الفل* سيرفر حضرتك مااشتغلش مع انى والله مستنيه من شهور **المهم دخلت هنا فى صفحة حضرتك وقولت انى السيرفر مش شغال **حضرتك بتقولى من يوم ما ادتهولك وهو متفعل وانت مابتشغلهوش *** اذا كان انا واخده امبارح هو انا لحقت *** وفى اخر ردودك تقولى الله يرحم والديك** يااستاذى الفاضل ربنا يرحمنا كلنا *** واخيرا معلش طولت عليك **لو السيرفر هيخليك زهقان مننا او منى انا شخصيا *** مش مهم سيرفر ***

salah_ahly 22/7/2016 10:20 PM

رد: سيرفر: المنتدى المجاني لسنة الثانية على التوالي: Newcamd~MGcamd - ( بدأ التوزيع)

اخى الفاضل رجاء يوزر سيسكام

مهندس محمد2000 22/7/2016 10:37 PM

مشكور اخي غازي السيرفر يعمل بامتياز

ابوزيادعلى 22/7/2016 10:48 PM

اولا اخى غازى جزاك الله كل خير على اليوزر السيرفر متصل وشغال صاااااااااااااااروخ

ابوزيادعلى 22/7/2016 10:50 PM

السيرفر شغال بامتياااااااااااااااااااااااز

غازي السبعي 22/7/2016 10:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وائل الوردانى (المشاركة 4642174)
يا استاذ غازى انت بتخدم لوجهه الله تعالى بس نصيحه من اخ اصغر خليك صبور على الناس شويه علشان الناس فيها اللى مكفيها كفايه انى واحد زى الخليفى متحكم في شعوب باكملها *حضرتك ادتنى السيرفر امبارح حوالى الساعه9 الساعه 12 بجربه مش شغال طول الليل اجرب فى مش شغال *مع العلم انى شغال بسيرفرات مجانيه من اكتر من سنه نيوكامد وسيسكا كام شغالين زى الفل* سيرفر حضرتك مااشتغلش مع انى والله مستنيه من شهور **المهم دخلت هنا فى صفحة حضرتك وقولت انى السيرفر مش شغال **حضرتك بتقولى من يوم ما ادتهولك وهو متفعل وانت مابتشغلهوش *** اذا كان انا واخده امبارح هو انا لحقت *** وفى اخر ردودك تقولى الله يرحم والديك** يااستاذى الفاضل ربنا يرحمنا كلنا *** واخيرا معلش طولت عليك **لو السيرفر هيخليك زهقان مننا او منى انا شخصيا *** مش مهم سيرفر ***

يا ورداني يغالي
كل ما اقصده انك تجرب السيرفر الثاني
وهي كلها خاصه بي
يختلف ان الاول واضع اليوزرات للجميع والثاني خاص
طلبت منك تجريب النوع اذا مشي معك امجكامد ساعطيك يوزر امجكامد مانفع معك ساعطيك نيوكامد
بدل ما اعطيك يوزر ومايعمل معك فهمت قصدي

kasim rr 22/7/2016 10:54 PM

ممكن يوزر بدي جرب

غازي السبعي 22/7/2016 10:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salah_ahly (المشاركة 4642175)
اخى الفاضل رجاء يوزر سيسكام

اخي ممكن تقرا العنوان

ابوزيادعلى 22/7/2016 10:55 PM

الارتى 100/100

غازي السبعي 22/7/2016 10:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kasim rr (المشاركة 4642191)
ممكن يوزر بدي جرب

جرب زي ماتبغى

http://www.mohandsen.net/vb/showthread.php?t=739507

وائل الوردانى 22/7/2016 11:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غازي السبعي (المشاركة 4642190)
يا ورداني يغالي
كل ما اقصده انك تجرب السيرفر الثاني
وهي كلها خاصه بي
يختلف ان الاول واضع اليوزرات للجميع والثاني خاص
طلبت منك تجريب النوع اذا مشي معك امجكامد ساعطيك يوزر امجكامد مانفع معك ساعطيك نيوكامد
بدل ما اعطيك يوزر ومايعمل معك فهمت قصدي

بارك الله فيك يا غالى ** الاثنين مجربين ويمشو معايه لانى نوع الرسيفر عندى كيوماكس h3 وبيدعمهم الاثنين بالاضافه للسيسكاكام وعلى العموم انا جربت النيوكامد وشغال ياريت يوزر بعد اذنك

مهندس محمد2000 22/7/2016 11:25 PM

اخي غازي ارجو المساعدة جهازي كيوماكس h3 العادي ليس فيه خيار sssp فقط يوجد توين بروتوكول
ارجو المساعدة لتشغيل سيرفر النيوكامد

غازي السبعي 23/7/2016 12:00 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وائل الوردانى (المشاركة 4642219)
بارك الله فيك يا غالى ** الاثنين مجربين ويمشو معايه لانى نوع الرسيفر عندى كيوماكس h3 وبيدعمهم الاثنين بالاضافه للسيسكاكام وعلى العموم انا جربت النيوكامد وشغال ياريت يوزر بعد اذنك

رجع الخاص
اليوزر نيوكامد

غازي السبعي 23/7/2016 12:01 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهندس محمد2000 (المشاركة 4642220)
اخي غازي ارجو المساعدة جهازي كيوماكس h3 العادي ليس فيه خيار sssp فقط يوجد توين بروتوكول
ارجو المساعدة لتشغيل سيرفر النيوكامد

اطرح سؤالك في القسم المخصص لجهازك تجد الجواب ان شاء الله

وائل الوردانى 23/7/2016 12:10 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غازي السبعي (المشاركة 4642252)
رجع الخاص
اليوزر نيوكامد

شكرا ليك يا محترم وان شاء الله اكون عند حسن الظن

الساعة الآن 12:05 PM