ماشاء الله تبارك الله ماشاء الله لاقوة الا بالله , اللهم اني اسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى
" قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ *مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ". صدق الله العظيم
الساده الاعضاء و زوار منتديات المهندسين العرب الكرام , , مشاهده القنوات الفضائيه بدون كارت مخالف للقوانين والمنتدى للغرض التعليمى فقط

Press Here To Hidden Advertise.:: إعلانات منتديات المهندسين العرب لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم الشكاوي ::.

IPTV Reseller

لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم طلبات الاعلانات اسفل المنتدى لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم طلبات الاعلانات اسفل المنتدى لطلب الاعلان عمل موضوع بقسم طلبات الاعلانات اسفل المنتدى

Powerd By : Mohandsen.com
كل عام وانتم بخير بمناسبة عيد الفطر المبارك نسأل الله أن يتقبل منا ومنكم صالح الأعمال، وأن يمنحنا السعادة والسلام في هذا العيد وفي كل أيام حياتنا.
العودة   المهندسين العرب > مـنـتـدى جـمـيـع أنـواع الـريـسـيـفـرات > كيوماكس 999 و هيروشيما و باراكليبس و فيجا و فانتوم و جولد > قسم السوفت وير لاجهزه كيوماكس

موضوع مغلق

قديم 23/7/2008, 12:04 PM

احمد سمير
نـجـم الـنجوم الـمـميز بـالـمهندسين الـعرب

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو
  احمد سمير غير متصل  
الملف الشخصي
العمـر :
الـجنـس :
الدولـة :
المشاركـات : 11,488 [+]
آخــر تواجـد : ()
عدد الـنقـاط : 4381
قوة التـرشيـح : احمد سمير فعلا رائعاحمد سمير فعلا رائعاحمد سمير فعلا رائعاحمد سمير فعلا رائعاحمد سمير فعلا رائعاحمد سمير فعلا رائعاحمد سمير فعلا رائعاحمد سمير فعلا رائعاحمد سمير فعلا رائعاحمد سمير فعلا رائعاحمد سمير فعلا رائع
افتراضي مهم للغالى احمد سعد بخصوص الشوتايم

لماذا السرعة فى انهاء التثبيت وبالذات لمشاركتى انا فى اول من رفع ملفات الكيوماكس والعائلة على هذا المنتدى هية دى رد الفعل لمن يخلص فى العمل ولماذا هذا المنتدى هو اول من الغى التثبيت على فكرة ليس باهمية التثبيت عندى لاننى والحمد للة عارف انا باعمل اية وكل لوجة الله عز وجل ومن اجل الاخوة الاحباء على صفحات المنتدى الحبيب تحياتى لك ومتشكرين ياعم احمد ياسعد يا ابو احمد وتدوم العشرة بيننا اخيك سمير هانى
قديم 23/7/2008, 01:05 PM   رقم المشاركة : ( 2 )
احمدسعد
كبار الشخصيات

الصورة الرمزية احمدسعد

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :
الدولـة :
آخر تواجـد : ()
قوة الترشيـح : احمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لها

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

احمدسعد غير متصل

افتراضي رد: مهم للغالى احمد سعد بخصوص الشوتايم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد سمير مشاهدة المشاركة
لماذا السرعة فى انهاء التثبيت وبالذات لمشاركتى انا فى اول من رفع ملفات الكيوماكس والعائلة على هذا المنتدى هية دى رد الفعل لمن يخلص فى العمل ولماذا هذا المنتدى هو اول من الغى التثبيت على فكرة ليس باهمية التثبيت عندى لاننى والحمد للة عارف انا باعمل اية وكل لوجة الله عز وجل ومن اجل الاخوة الاحباء على صفحات المنتدى الحبيب تحياتى لك ومتشكرين ياعم احمد ياسعد يا ابو احمد وتدوم العشرة بيننا اخيك سمير هانى
أخى أنا لم اتسرع فى فك التثبيت ولاكن تسرعة فى التثبيت نفسه وذلك ارضاء ليك --ثانيا بالنسبه لموضوع مين رفع الملفات الاول أخى انا لم انكر هذا ابدا وليس لى اعتراض عليه ولامانع بعرف كويس بأن الأخ الفاضل الاستاذ ( احمدسمير ) هو اول من أتى بملفات الشوتايم الى قسم الكيوماكس وهذا اقرار منى بذلك -- مع العلم كان الفرق بين ملفات الفيجا الذى رفعتها انت وانا لاتتجاوز دقيقتين فى التوقيت انت رفعة ملفات عبدالعال وانا كنت برفع فى ملفات الفيجا وظنى بأنك ستتوقف عند ملفات عبد العال فقط فوجأت بأنك رفعت ملفات الفيجا وقبل منى بدقيقتين تقريبا وهذا اقرار منى بذلك ------- ولاكن يوجد عندى سؤال يجب عليك الرد عليه بكل امانه وصدق هل انا قمت بتثبيت ملفاتى وتركت ملفاتك --- هل انا قمت بحذف ملفاتك وتركت ملفاتى هل انا غلط معك فى شئ ام ثبت ليك ملفاتك وحذفت ملفاتى وضحكت معاك لان ذلك هو حقك وانا معترف به ازن اين المشكلة --- هو احمد سعد كان ظالم معك او مع غيرك لتظن به هذا الظن وتتسرع بالرد عليا وتحكم على غيبا --- أخى انت وأنا اكبر من تلك الامور ولاكن من الواضح بأنك لم تعرفنى حتى الأن وعذرك معك ---بالنسبة لموضوع الأخلاص بالعمل فهو لله سبحانه وتعالى و لاننتظر الشكر من احد

ويوجد أخى الغالى قسم بالمنتدى اسمه( قسم الشكاوى ) ويحكم به اساتذه يعرفون معنى العدل والامانه والعلم --أكبر منى ومنك ممكن تشتكينى فيه أخى مادومت أنك صاحب حق ومقتنع به ولاكن لايصح بأن تصيح على صفحات المنتدى بهذا الشكل تمام أخى ---

ملحوظه --- أنا بترك هذا الموضوع مفتوح معك لرد عليه ان كنت تريد ان تضيف اى شئ أخر وبعدها بقفل الموضوع لمنع الدخول فى حوارات ما ليها داعى لى ولك

وممنوع منعا بتا التدخل بأى مشاركة لأى عضو فى هذه المشاركة

قديم 23/7/2008, 01:24 PM   رقم المشاركة : ( 3 )
احمد سمير
نـجـم الـنجوم الـمـميز بـالـمهندسين الـعرب

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :
الدولـة :
قوة الترشيـح : احمد سمير فعلا رائعاحمد سمير فعلا رائعاحمد سمير فعلا رائعاحمد سمير فعلا رائعاحمد سمير فعلا رائعاحمد سمير فعلا رائعاحمد سمير فعلا رائعاحمد سمير فعلا رائعاحمد سمير فعلا رائعاحمد سمير فعلا رائعاحمد سمير فعلا رائع

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

احمد سمير غير متصل

اخى وحبيبى لاداعى لهذا كلة لاننى مش منتظر شىء من هذا او ذاك بمعنى اننى فى غنى عن المنتديات لان وقتى محدود وانتة عارف كدة كويس يعنى لو خصصت انا كل يوم من وقت ساعة او ساعتين فهذا يتسبب لى فى اعطال كتير وبعدين يا اخى انا قولتلك انا ولا انتة واحد ياريتك كنت قراتها ومافيش مشكلة يا ابواحمد انا دائما بالجا اليك فى الكبيرة مش هتيجى فى الصغيرة وتعلق عليها انتة الكبير يا ابو حميد بالرغم انى اكبر منك سنا ودائما انا معاك بالتليفون لكى اسمع صوتك فقط لاغير يعن الود والمحبة موجودين وخللى قلبك ابيض وماتبقاش كدة ومن الاخر ياحبيبى اخوك وبيدلع عليك انا كنت لسة صاحى من النوم وكانت العملية قافلة شوية فما تقعدليش على الواحدة ولا اجيلك عندك واخسرك ثمن الغذاء والذى منة خلاص بقة صافى ياللبن
لا اله الا الله محمد رسول الله وبعدين يا اخى ماحدش غريب اللى غلط دة اخوك سمير هانى ولا نسيت يا ابو قلب كبير ارجوك بان تدعى لنا ولامة محمد صلى الله علية وسلم بالهداية وحسن النوايا وحسن المعاملة الطيبة مع الغير وخصوصا اللى بنحبهم تحياتى لك ياكبير يانجم النجوم واكرر اعتذارى لك ياحبيبى مع انة مافيش اعتذار بين الاخوة الاحباب امثالنا------------------ خلاص ولا لسة---- وبعدين انتة حبيبى لو كانلى فى الدنيا حبيب---
ماشى ياعبد العزيز يامحمود --- الله يرحمة ---- واخيرا تقبل تحياتى اخيك سمير هانى

قديم 23/7/2008, 01:47 PM   رقم المشاركة : ( 4 )
احمدسعد
كبار الشخصيات

الصورة الرمزية احمدسعد

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :
الدولـة :
قوة الترشيـح : احمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهااحمدسعد القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لها

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

احمدسعد غير متصل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد سمير مشاهدة المشاركة
اخى وحبيبى لاداعى لهذا كلة لاننى مش منتظر شىء من هذا او ذاك بمعنى اننى فى غنى عن المنتديات لان وقتى محدود وانتة عارف كدة كويس يعنى لو خصصت انا كل يوم من وقت ساعة او ساعتين فهذا يتسبب لى فى اعطال كتير وبعدين يا اخى انا قولتلك انا ولا انتة واحد ياريتك كنت قراتها ومافيش مشكلة يا ابواحمد انا دائما بالجا اليك فى الكبيرة مش هتيجى فى الصغيرة وتعلق عليها انتة الكبير يا ابو حميد بالرغم انى اكبر منك سنا ودائما انا معاك بالتليفون لكى اسمع صوتك فقط لاغير يعن الود والمحبة موجودين وخللى قلبك ابيض وماتبقاش كدة ومن الاخر ياحبيبى اخوك وبيدلع عليك انا كنت لسة صاحى من النوم وكانت العملية قافلة شوية فما تقعدليش على الواحدة ولا اجيلك عندك واخسرك ثمن الغذاء والذى منة خلاص بقة صافى ياللبن
لا اله الا الله محمد رسول الله وبعدين يا اخى ماحدش غريب اللى غلط دة اخوك سمير هانى ولا نسيت يا ابو قلب كبير ارجوك بان تدعى لنا ولامة محمد صلى الله علية وسلم بالهداية وحسن النوايا وحسن المعاملة الطيبة مع الغير وخصوصا اللى بنحبهم تحياتى لك ياكبير يانجم النجوم واكرر اعتذارى لك ياحبيبى مع انة مافيش اعتذار بين الاخوة الاحباب امثالنا------------------ خلاص ولا لسة---- وبعدين انتة حبيبى لو كانلى فى الدنيا حبيب---
ماشى ياعبد العزيز يامحمود --- الله يرحمة ---- واخيرا تقبل تحياتى اخيك سمير هانى

انت حبيبى لو كان لى فى الدنياااااااااااا حبيب

وربنا يدوم المعروف والمحبه أخى

تقبل تحياتى يااااااااااابو احمد

مغلق

موضوع مغلق