قديم 4/1/2007, 01:04 AM   رقم المشاركة : ( 9 )
mohamedshaapan
مـهـند س جـديـد

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :
الدولـة :
آخر تواجـد : ()
قوة الترشيـح : mohamedshaapan يستاهل التميز

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

mohamedshaapan غير متصل

افتراضي رد: استار سات 650ci super

الاخ العزيز محمد على شكرا على ردك واهنمامك بالموضوع انا نازلت السوفت وباردو عامل نفس المشكلة وهى يقبل السوفت الى الاخر ويدخل على l404 وبعدها على الاود وبعدها على صفحة اللغة وبالتغير الى العربية يقف الجهاز تماما ولا ينزل ولا يطلع ولا شمال ولا يمين ولا ينطفى من الريمت ولا من لوحة المفتيح الى موجودة على الرسيفر ومن ساعات انا نزلت سوفت 406 و407 ونفس المشكلة ولما نزلت ملف الكلين ومعاة ملف بوت قيل القنوات والبحث الى النهاية على فمر النابل سات ويطفى ويفتح ويكتب مافيش قنوات ولم بحثت علية وقبل النهاية فصلت البحث وعملت اسور اتفرجت على المجموعات الى نازلت ولما حبيت اروح الى القمر الى بعدة من لستة الافمار وصل الى ثا=لاث اواربع افمار وماوصلنبش ووققف الجهاو وانطفى لوحدة ووقف على القناة الى كان عليها اطلت عليك اخى ماالحل مع العلم ان الجهاز ب2 كامة داخلية وليست كامة مدمجة وانا اعطيتة سوفت 3500 وفتح لود وبوت ولم يفتح صفحة اللعة واعطى على وجة الجهاز رقم 8ةبجوارها عداد ولم فثح صفحة اللغة الموشر ينزل ويطتع بسرغة صعب الى انا اقف على التركيب اوغيرة هذة كل الاحداث الى تمت على الجهاز ماالحل باللة عليك اخوك مهمدس محمد شعبان