قديم 6/5/2011, 12:58 AM   رقم المشاركة : ( 10 )
جمعه الديسطي
استاذ فضائيات

الصورة الرمزية جمعه الديسطي

الملف الشخصي
العمـر : 42
الجنـس :
الدولـة : دمياط- الركابيه
آخر تواجـد : ()
قوة الترشيـح : جمعه الديسطي القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهاجمعه الديسطي القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهاجمعه الديسطي القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهاجمعه الديسطي القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهاجمعه الديسطي القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهاجمعه الديسطي القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهاجمعه الديسطي القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهاجمعه الديسطي القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهاجمعه الديسطي القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهاجمعه الديسطي القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهاجمعه الديسطي القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لها

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

جمعه الديسطي غير متصل

افتراضي رد: الرسيفر مولع مش عارف من ايه؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة satellitedish مشاهدة المشاركة
مشكورين كل اخوانى على المتابعه بس ليه كله عاوز يدخل ويتكلم وخلاص علشان يزود عدد المشاركات بتاعه من غير ما يقرا المشاركه الاولى كويس جدااااااااااااااااا
ياجماعه الرسيفر مش شغااااااال اصلا فيه لسه مشكله بدائرة الباور بتخلى الشاشة الامامية للجهاز بتنور وتطفى ورا بعض بسرعه والبروسيسور والفلاشة سخنين مولعين والجهاااااز مبيشتغلش اساسا اساسا الجهاز مش شغاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااال
ياريت اللى عنده حل او يعرف حل ويكون مجربه يرد يا جماعه لان دى اجهزة ناس مش اى حد يدخل ويتكلم وخلاص

طيب اخي اخي احمد المصري بقولك

جرب بور اخر الاول علشان نشوف العيب منين بالضبط

علشان لانقول مكثفات ولاغيره

شوف اخي البور الاول وجرب وشوف الجهاز هيفتح معاك ام لا
توقيع » جمعه الديسطي

كن في الدنيا عابر سبيل
يوم ابطل اشارك هكون ميت اكيد