قديم 17/4/2011, 08:09 PM   رقم المشاركة : ( 35 )
عادل زوزو
مـهـند س مـاسـي

الصورة الرمزية عادل زوزو

الملف الشخصي
العمـر :
الجنـس :  premarXHD
الدولـة : المهندسين العرب
آخر تواجـد : ()
قوة الترشيـح : عادل زوزو القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهاعادل زوزو القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهاعادل زوزو القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهاعادل زوزو القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهاعادل زوزو القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهاعادل زوزو القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهاعادل زوزو القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهاعادل زوزو القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهاعادل زوزو القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهاعادل زوزو القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لهاعادل زوزو القمة دائما للمتميزين اتمناها لك اسعي ايضا لها

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

عادل زوزو غير متصل

افتراضي رد: لقاء وحوار مع عضو مميز

بسم الله الرحمن الرحيم
اللهم صلى و سلم وبارك على اشرف الخلق و سيدهم سيدنا وامامنا و هادينا و شفيعنا محمد بن عبدالله خاتم النبين :
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
تشرفت بدعوتك اخى مدحت بيه
وصدقنى و الله انى فكرت فى هذا معك ومع اخى فادى ولكن لحاجه للمنتدى
والان اعرف حضرتك بالتلميذ الصغير ::::::::::::
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """" """"""""
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """" """"
1-من مدينة زفتى محافظة الغربية
2-عضو بالمهندسين من حوالى 6سنوات (2005)
3-معرفتى بالمنتدى اكلمك بصراحه واسف لطول حديثى ولكن لتعرف كل شيء بدقه

انا كنت باشترك بالمنتديات عشان الريسيفرات والسوفتات وخلافه ولا كنت افكر ان اشارك بشيء
كنت دائما متواجد على منتدى لا احب اذكر اسمه مشهور جدا وممكن ان تعرفه من خلال كتابة اسمى فى الجوجل
وبدات اشارك فى صيانة التلفزيون فوجدت استحسان وقبول من الاعضاء نظرا لانهم تركو رقم تليفونى كنوع من الدعاية
فعملت اكثر من الف و خمسماءة مشاركه بخصوص التلفزيون الى ان فتحت صفحة للريسيفر الكيوماكس الجولد كان لسه جديد فى السوق
الصفحه اخذت اهتمام بالغ جدا فحدث حقد ظاهر للاسف من المشرف فحصل مشكله بينى وبينه وتركت المنتدى وعلى فكرة هو كمان بعد فترة انطرد من المنتدى هههههه
------
وبدات ادخل على المهندسين من جديد بعد ان مداخلتى تقتصر على المرور فقط
حدثت نفسى ليه مايكونش المهندسين هو الاول بين المنتديات ولايصبح الاول الا بوجود المخلصين امثالكم واختيار المواضيع الهامة االتى تجذب الاعضاء
فكل همى والله
ان يصبح المهندسين او يظل الاول الاول و بس وليس عند مع احد لا والله ولكن احساس مجرد احساس
4-جائنى احساس غريب والله حسيته فى المنتدى هذا ان الاعضاء كلهم كانهم يعرفوا بعض ابل كده
والله تصدقوا او متصدقوش هو ده احساسى لكل العضاء فلا اجد تعالى او كبر من احد لاسامح الله
كلنا فى بيت واحد اخوة واحبة فى الله ومبائى دائما التعاون فى كل شيء
5-انا حاصل على بكالوريوس دفعة 1999
عشقى الاول والاخير الاليكترونيات وده باين وراثه فهى ابا عن جد
وصدقونى لو اؤلتيلكم انى بعمل وانا فى سن العاشرة
واحترفت التلفزيون فى المرحلة الثانويه وبعدها الريسيفر كنا من اوائل من عملوا به صيانة وتجارة
فبكل تواضع جم معكم خبرة تعدى العشرين عام
-------------------------
6- سؤالى الى الاعضاء والمنتدى الكريم :

هل انا استحق ان اكون ضيف معكم فى المنتدى ؟
الى صديقى واخى مدحت باشا
وايضا فادى بيه
والى كل المهندسين فى المنتدى
وشكرا لكم جميعا واسف مرة تانيه للاطالة يعنى(حبة فضفضه كنت محتاج لهم ) سمحونى