قديم 13/10/2009, 08:29 AM   رقم المشاركة : ( 2 )
zohny2
مـهـند س نـشـيط

الملف الشخصي
العمـر : 42
الجنـس :
الدولـة :
آخر تواجـد : ()
قوة الترشيـح : zohny2 يستاهل التميز

الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

zohny2 غير متصل

افتراضي رد: يا جماعه حد يساعدنى فى ترومان 9900

يا غالى شكلك معندكش فكرة عن السوفت وير انا رديت عليك اكثر من خمس مرات وبعدين انت مركز فى حجات انت مش فاهمه حكايه طابعه انت عارف دة ايه دة اخر سوفت موجود على جهازك ازاى عايز سوفت بنفس الطريقه دى يبقى السوفت ملوش لذمه لنو موجود على جهازك وبعدين الجهاز لما يترقى بتتغير فيه البينات انا عايز افهمك حاجه وركز معايا فى جهاز بينزل السوق وينزل معه سوفت الخاص بيه على النت وفى جهاز ينزل السوق ومينزلش معه سوفت ليه لانو بياخد سوفت اشبه مثال الترمان 150 اوبشن لن تجد جهاز بهذ الاسم بين موديلات الترمان على الموقع الرسمى ابدا ليه عشان بيخد سوفت جهاز شبيه ليه الا وهو 150 اكس الترا يعنى انت متسرش على سوفت بهذ الطريقه يا عنى انت متكتبش بينات جهازك تروح تلاقى السوفت مكتوب عليه كدة
انا هرفق لك السوفت بشكل الجلوبو عشان مفيش اصدرات بشكل الترمان لهذ الجهاز اهم من دة كلو انت بتعرف تعمل سوفت لو معندكش خلفيه يا رت تذهب الى متخصص عشان انا حاسس انك معندكش فكرة ورغم زالك اليك السوفت والودر كما قولت السوفت بشكل الجلوبو الجهاز واحد نفس السوفت ونفس الهرد وير
واليك صورة توضح العددات المطلوبه
الملفات المرفقة
نوع الملف: rar globo_04000200_AMSTAR_1.0.78_EMU.rar‏ (1.20 ميجابايت, المشاهدات 163)
نوع الملف: rar 3329E Upgrade_1.1.02.rar‏ (163.1 كيلوبايت, المشاهدات 141)