المهندسين العرب

المهندسين العرب (http://www.mohandsen.net/vb/index.php)
-   قسم صيانه التلفزيون العادي (http://www.mohandsen.net/vb/forumdisplay.php?f=293)
-   -   على المهندس elshagra2009 الدخول (http://www.mohandsen.net/vb/showthread.php?t=408026)

الطحانe 11/6/2010 11:36 PM

على المهندس elshagra2009 الدخول

اخى اولا اهلا بك فى المهندسين العرب والاجتهاد مطلوب ولكن ليس بهذة الطريقة فتجديد كل هذا الكم من المواضيع وبرد واحد يعوق حركة تنسيق القسم ويضلل الاعضاء فارجو عدم تكرار هذا لعدم اتخاز قرار حازم ضضدكم ويا ريت اعرف معنى الرد دة (مشكور اخى العزيز افادكم الله ووووووووزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز ززززززززززززززززززززززز )

محمد الصياد 12/6/2010 07:00 AM

رد: على المهندس elshagra2009 الدخول

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الطحانe (المشاركة 2923250)
اخى اولا اهلا بك فى المهندسين العرب والاجتهاد مطلوب ولكن ليس بهذة الطريقة فتجديد كل هذا الكم من المواضيع وبرد واحد يعوق حركة تنسيق القسم ويضلل الاعضاء فارجو عدم تكرار هذا لعدم اتخاز قرار حازم ضضدكم ويا ريت اعرف معنى الرد دة (مشكور اخى العزيز افادكم الله ووووووووزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز ززززززززززززززززززززززز )

كلام صحيح اخى الطحان والله حاجة تحير بجد تحياتى لك

hassanelaiwa 12/6/2010 06:48 PM

كلام صحيح اخى الطحان والله حاجة تحير بجد واقسام تانيه راد تانى ا انا مش اقوله تحياتى لك اخى الطحان

محمد الصياد 13/6/2010 02:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hasanelawa (المشاركة 2925487)
كلام صحيح اخى الطحان والله حاجة تحير بجد واقسام تانيه راد تانى ا انا مش اقوله تحياتى لك اخى الطحان

هههههههه اخى حسن انت دايما كدة تعمل صدى صوت فى الرد وتقلد الكلام على راى اخونا الكبير سمير هانى الله يجازيك اخى حسن مشكور حبيبى للمتابعة وانا بضحك معاك وتحياتى لكم جميعا

hassanelaiwa 13/6/2010 03:31 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد الصياد (المشاركة 2927063)
هههههههه اخى حسن انت دايما كدة تعمل صدى صوت فى الرد وتقلد الكلام على راى اخونا الكبير سمير هانى الله يجازيك اخى حسن مشكور حبيبى للمتابعة وانا بضحك معاك وتحياتى لكم جميعا

اخى وحبابى الغالى الا ستاز محمد الصياد انت اخى الكبير ولم اقلدك وده مش عيب الا خى الصغير لم يقلد الكبير ده مش عيب وشكر اخوك الصغير حسن عليوة

محمد الصياد 13/6/2010 05:57 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hasanelawa (المشاركة 2927171)
اخى وحبابى الغالى الا ستاز محمد الصياد انت اخى الكبير ولم اقلدك وده مش عيب الا خى الصغير لم يقلد الكبير ده مش عيب وشكر اخوك الصغير حسن عليوة

اخى الغالى حسن عليوة احنا كلنا اخوات ومافيش فرق بينا
وانا بضحك معاك يا اخى وما فيش فرق بين كبير وصغير
ونحن جميعا نفيد ونستفيد وكلنا اسرة وحدة
ونعمل لصالح الله اولا ثم الى منتدانا الغالى
المهندسين العرب وشكرا لك حبيبى
وانت انسان جميل ومتواضع
وربنا يبارك فيك
:mohndsen:

احمد ع العاطى 13/6/2010 04:31 PM

بارك اللة فيكم اخوانى الطحان الصياد نعم اذدادت بشكل ملفت للغاية يجب وضع حد لهذة الردود
التى تدل على ان العضو ليس قادر على وضع رد يليق بة اولا ثم بأحترام الاخ صاحب الموضوع
ويليق بهذا المنتدى العريق تحياتى

الساعة الآن 02:56 AM