المهندسين العرب

المهندسين العرب (http://www.mohandsen.net/vb/index.php)
-   ملفات اجهزه كيوماكس V1.V2.V2.2.V3)_HD 999) (http://www.mohandsen.net/vb/forumdisplay.php?f=730)
-   -   الرجاء الحل الجهاز جايب نقطتين احمر و اصفر فقط على شاشه الجهاز ارجو الحل واكون شاكر لكم (http://www.mohandsen.net/vb/showthread.php?t=698847)

انوريونس 17/4/2015 10:40 PM

الرجاء الحل الجهاز جايب نقطتين احمر و اصفر فقط على شاشه الجهاز ارجو الحل واكون شاكر لكم

الرجاء الحل الجهاز Qmax 999 vhd2 جايب نقطتين احمر و اصفر فقط على شاشه الجهاز ارجو الحل واكون شاكر لكم

mohamed elsafory 18/4/2015 12:09 AM

رد: الرجاء الحل الجهاز جايب نقطتين احمر و اصفر فقط على شاشه الجهاز ارجو الحل واكون شاكر لكم

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة انوريونس (المشاركة 4428013)
الرجاء الحل الجهاز qmax 999 vhd2 جايب نقطتين احمر و اصفر فقط على شاشه الجهاز ارجو الحل واكون شاكر لكم

هل من تلقاء نفسه ولا عن طريق ملف خطا ياغالي

انوريونس 22/4/2015 12:47 AM

رد: الرجاء الحل الجهاز جايب نقطتين احمر و اصفر فقط على شاشه الجهاز ارجو الحل واكون شاكر لكم

اخى الكريم الجهاز كان مشبوك فى الكهرب والكهرب قاطعه لما اجت الكهرب صارت المشكله بعد فحص البور شغال تمام وذهبت به الى الصيانه وعملت شحن فلاش ولسه المشكله كما هى ارجو الافاده

احمدسعد 22/4/2015 02:31 PM

حمل سوفت وير لجهاز أخى

۩►☼ ‏هانى على ☼◄۩ 22/4/2015 08:51 PM

متابعة مميزة اخوانى
وفى انتظار الاخ السائل

انوريونس 12/5/2015 07:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمدسعد (المشاركة 4429748)
حمل سوفت وير لجهاز أخى

لا يقبل يا اخى واساسا الجهاز ما بعرض اى شيئ على التلفزيون الرجاء المساعده بالله عليكم

mohamed elsafory 12/5/2015 07:41 PM

طيب اغلق الجهاز ثم اضغط علي زر الباور الامامي وشغل الجهاز من الباور الخلفي وشوفه هيكتب بوت علي شاشه الرسيفر ام لا

احمدسعد 12/5/2015 08:55 PM

هذا الجهاز بنسبه كبيره به مشكلة فى الباور

انوريونس 27/5/2015 01:52 AM

والله يا اخى اغلقت الجهاز ثم ضغطت علي زر الباور الامامي وما عمل اى شيئ ولا كتب ولا شيئ

mohamed elsafory 27/5/2015 02:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة انوريونس (المشاركة 4440880)
والله يا اخى اغلقت الجهاز ثم ضغطت علي زر الباور الامامي وما عمل اى شيئ ولا كتب ولا شيئ

يااااه حمد الله علي السلامه

انوريونس 27/5/2015 02:25 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed elsafory (المشاركة 4440884)
يااااه حمد الله علي السلامه

معلش يا اخى كان فاصل النت عندى الفتره الماضيه

وركبت بور اخر ونفس المشكله ارجو الحل

mohamed elsafory 27/5/2015 02:42 AM

عادي ياغالي ولا يهمك طالما غيرت الباور ونفس المشكله احنا هنتاكد من حاجه حاجه وانا معاك اهه اول حاجه كده وفيني بالفولت علي الريجليوتور

انوريونس 28/5/2015 03:14 AM

ولله يا اخى انا مش فنى انا ذهبت لفنى وعملى شحن فلاشه وما ضبطت ياريت اخى الكريم لو تساعدنى

انوريونس 28/5/2015 03:21 AM

اخى الغالى انا ليس فنى

mohamed elsafory 28/5/2015 03:28 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة انوريونس (المشاركة 4441261)
اخى الغالى انا ليس فنى

اخي العزيز حضرتك بتقول انك مش فني طيب هساعدك ازاي لازم ع شان اساعدك يكون عندك معدات الصيانه وطبعا لازم نسالك عن اي حاجه وانتا تجيب فدلوقتي بنطلب منك توفينا بالفولت علي الريجليتور حضرتك مش عارف فا في هذه الحاله استحاله نقدر نساعدك لو انت كان ع الاقل عندك افو وبتعرف بتقيس الفولت كويس كنا الي حدا ما هنقدر نساعدك انما اعذرني اخي مش هقدر اساعدك طالما انت مش فني شكرا لك

الساعة الآن 11:31 PM