المهندسين العرب

المهندسين العرب (http://www.mohandsen.net/vb/index.php)
-   قسم ملفات القنوات والمفاتيح سترونج (http://www.mohandsen.net/vb/forumdisplay.php?f=82)
-   -   تشغيل الافلام على ريسفير4300 usb (http://www.mohandsen.net/vb/showthread.php?t=499696)

ameer alword 24/5/2011 05:19 PM

تشغيل الافلام على ريسفير4300 usb

اخوانى الاعزاء هذا البرنامج يمكنه تشغيل الافلام على الريسفير سترونج 3400 عن طريق usb بواسطه الفلاشه وقد حاولت مرارا انزال هذا البرنامج على السيرفر هنا ولكن فشل نزول الملف
لذلك هذا موقع البرنامج الاصلى وسهل جدا تحميله من هناك بدون اشتراك او اى شىء

ولو فى اى استفسار انا فى الخدمه
ملحوظه: هذا البرنامج يصلح لأى جهاز سترونج
usb

ابوحنــين وأسيـــل 26/5/2011 09:03 PM

رد: تشغيل الافلام على ريسفير4300 usb

خليك امين وصادق مع نفسك والاخرين منقول ياحبيبي

ameer alword 26/5/2011 10:40 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mieada (المشاركة 3486494)
خليك امين وصادق مع نفسك والاخرين منقول ياحبيبي

اخى الفاضل اولا ده مش اختراع عشان انقله والبرنامج ده موجود فى معظم المنتديات يعنى الموقع هو اللى منقول مش معقول هخترع موقع ولو حد طلب ازاى تشغيل البرنامج كنت هقوله بس كنت هقول ان الشرح ده منقول من فلان الفلانى
لكن لو الكلام نفسه منقول اتحدى وياريت لو عرفت تنزل البرنامج على سيرفر تنزله لانى حاولت ومش عايز ينزل عشان تعرف ان كلامى صادق ولعدين دى خدمه مش باخد عليها فلوس كلنا هنا بنساعد بعض لوجه الله

asad3 5/6/2011 06:25 PM

لما انت زعلان قوى كده وبتقول خليك امين وصادق مع نفسك والاخرين منقول ياحبيبي
==طب مانزلتوش انت ليه واللا احنا شاطرين فى الكلام وبس منقول منقول ياسيدى له منا الف الف الف الف الف الف الف الف شكرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ابوحنــين وأسيـــل 5/6/2011 09:43 PM

ياسيدي انا بتكلم عن الشرح
لكن الموقع متاح للجميع وده اسم البرنامج يعم الزعلان formatfagtory

ameer alword 7/6/2011 06:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asad3 (المشاركة 3498126)
لما انت زعلان قوى كده وبتقول خليك امين وصادق مع نفسك والاخرين منقول ياحبيبي
==طب مانزلتوش انت ليه واللا احنا شاطرين فى الكلام وبس منقول منقول ياسيدى له منا الف الف الف الف الف الف الف الف شكرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

اشكرك اخى الكريم على ردك بالنيابه عنى
وعلى فكره والله انا لما بكون عارف حاجه مش ببخل على منتدانا الكريم اللى اتعلمنا منه كل شىء
وكلنا هنا بنساعد بعض اللى عارف بيعرف اللى مش عارف
شكرا لك مره اخرى اخى الكريم

الساعة الآن 04:51 PM