المهندسين العرب

المهندسين العرب (http://www.mohandsen.net/vb/index.php)
-   الارشيف (http://www.mohandsen.net/vb/forumdisplay.php?f=364)
-   -   اطلب اى شىء يخص الهيوماكس وانا تحت امرك (http://www.mohandsen.net/vb/showthread.php?t=366673)

trasol 18/4/2010 03:31 AM

رد: اطلب اى شىء يخص الهيوماكس وانا تحت امرك

1 مرفق
ومن هنا شرح استخدامه بس كلمة شكر ياريت وانا اسمى محمد البدوى وتحت امرك فى اى طلب واالموضوع عدى عليه فترة بس انا تحت امرك فى اى طلب

المهندسين العرب منتدى كل العرب

محمود نبيه 18/4/2010 03:30 PM

ليه مارديت عليا سوفت وير humax ir ace sii

trasol 18/4/2010 05:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود نبيه (المشاركة 2764820)
ليه مارديت عليا سوفت وير humax ir ace sii

معلش وبكل صراحة كنت ابحث لك عنه لانه نادر جدا ولكن من هنا اخى الغالى

المهندسين العرب محمد البدوى

المهندسين العرب محمد البدوى
ولى سؤال لك اخى الغالى من اين انت فى مصر بالتحديد

trasol 18/4/2010 05:15 PM

خلى باللك السيستم فى الاتنين مختلفين اختر على حسب سيستم جهازك وتحت امرك اخى الغالى

محمود نبيه 19/4/2010 02:52 PM

يا أخى من فضلك ضع رابط لتحميل السوفت واللودر مباشر ولى سؤال لماذا تسأل عن المكان

trasol 19/4/2010 10:43 PM

يا اخى السوفت مباشر انت حتحمل مباشر والسؤال عن المكان يعنى او انت من الكردى وهى بلد قربنا ممكن تيى لى واديلك سوفت بدون مقابل ونعمل شغل مع بعض للمنتدى الغالى

trasol 19/4/2010 10:58 PM

2 مرفق
اما اللودر من خلال الرابط هنا هو فى المنتدى وانا اسمى محمد البدوى من الرياض وغنيم شطا لى بيت فى الاتنين وخلافه

محمود نبيه 20/4/2010 01:06 AM

أين الكردى وإلى أى محافظة تابعة وأرجوك تفهمنى أنا عاوز سوفت humax ir-ace sii أنت واخد بالك من siiعلشان فيه ريسيفر نفس النوع humax ir-ace ii السوفت إلى أنت حاطه بتاع أى جهاز فيهم والروابط مش شغالة برنامج التحميل بيظهر وعند عمل بدىء التحميل الشريط بتاع التحميل يظهر وبيحملشى

trasol 20/4/2010 03:32 PM

ازاى ما بيحملش ده مرفوع على المنتدى ياباشا مباشرة يعنى مش من على موقع ده من على الجهاز وبعدين السوفت الموجود للهاز اللى انت طالبه وبعدين ممكن تتاكد من السيستم ايدى ياباشا ببرنامج hznوانا عامل شروحات كتيرة ومنها مثبت فى قسم السوفت وير http://www.mohandsen.com/vb/showthread.php?t=375560

saad el 21/4/2010 01:22 AM

مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووور

mmmkr 24/4/2010 01:03 PM

مرحبا
هل يستطيع رسيفر Humax F2-
Finder
فك التشفير ؟؟؟؟؟
وكيف أضيف الشفرات يدويا ؟؟؟؟؟
و شكرا

محمودهارون 24/4/2010 04:29 PM

بارك الله فيك اخى الفاضل

محمود نبيه 24/4/2010 04:52 PM

سورى أشكرك أولا السوفت إتحمل العيب كان فى البرنامج التحميل عندى بس ياريت إشرحلى العيب ده فى الجهاز ولا فى السوفت السوفت إتحمل وإدانى رسالى تحميل السوفت بنجاح بس ولا حصل أى تغير فى الريسيفر أرجو الحل أو سوفت غيره

trasol 24/4/2010 11:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود نبيه (المشاركة 2783650)
سورى أشكرك أولا السوفت إتحمل العيب كان فى البرنامج التحميل عندى بس ياريت إشرحلى العيب ده فى الجهاز ولا فى السوفت السوفت إتحمل وإدانى رسالى تحميل السوفت بنجاح بس ولا حصل أى تغير فى الريسيفر أرجو الحل أو سوفت غيره

ماشى ياحوده ولا داعى للاعتذار اخى الفاضل بس ممكن تقولى المشكلة من الاول ايه ياباشا وانا تحت امرك بس قولى ايه المشكلة وانا حرد عليك

trasol 24/4/2010 11:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmmkr (المشاركة 2783011)
مرحبا
هل يستطيع رسيفر humax f2-
finder
فك التشفير ؟؟؟؟؟
وكيف أضيف الشفرات يدويا ؟؟؟؟؟
و شكرا

ياباشا كل الهيوماكس بيفك عادى بس لابد من وجود ملف الشفرة وده بتحملو عادى من اى موقع فك الشفرة او اى شفرة بس الان لاتود شفرات عاملة اخى الكريم وانا متابع معاك لو فيه اى حاجة انا حرفعهالك ياباشا ياريت يكون الشرح وصل

الساعة الآن 10:25 AM