المهندسين العرب

المهندسين العرب (http://www.mohandsen.net/vb/index.php)
-   قسم اجهزه الكيوماكس الجولد (http://www.mohandsen.net/vb/forumdisplay.php?f=664)
-   -   الجولد تحت السيطره الكامله --- لكل من توقف عنده الجولد الحل هنا وأيديهات جديده وتحدى --- (http://www.mohandsen.net/vb/showthread.php?t=427038)

a_h2010 31/7/2010 02:27 AM

رد: الجولد تحت السيطره الكامله --- لكل من توقف عنده الجولد الحل هنا وأيديهات جديده وتحدى ---

الف شكر ياغالى

hassan_11176 31/7/2010 02:58 AM

رد: الجولد تحت السيطره الكامله --- لكل من توقف عنده الجولد الحل هنا وأيديهات جديده وتحدى ---

السلام عليكم
اخى واستاذى الفاضل محمد فؤاد نزلت الفلاش الى حضرتك وضعه فى الموضوع ولكن النت مدينى كونكت
اما بالنسبه للسرفر ديسكونكت عملت اوتو اى بى نفس المشكله حطيت الى بى يدوى نفس الشىء فما الحل وجزاك الله عنى خيرا
اخيك الصغير /حسن

sherifnabil81 31/7/2010 01:46 PM

اشكرك على المجهود الجبااااااااااااار اللى حضرتك بذلتة...عندى استفسار...عندى جولد محولة لدرجون 117 وهو قطع امبارح .....دلوقتى انزل الفايل دة من على الفلاشة على طول للجهاز ولا اعمل ....ارجو الافادة....وشكرا جزيلا على مجهودك الجبار

sherif_as10 31/7/2010 05:18 PM

الف شكر الك اخي الكريم

cafulge 31/7/2010 07:36 PM

سؤال لاخي الاكبر محمد فؤاد انا عايز شرح ازاي اعمل الي حضرتك بتقول عليه ده علشان انا مش فاهم حاجه :s: S

محمد فؤاد 31/7/2010 07:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cafulge (المشاركة 3053234)
سؤال لاخي الاكبر محمد فؤاد انا عايز شرح ازاي اعمل الي حضرتك بتقول عليه ده علشان انا مش فاهم حاجه :s: S

عاوز شرح لايه اخى
السوفت المعدل بالمرفقات معدل بايديهات جديده
حتحمله على الجهاز ادام جهازك بالبوت 121
ده لو الجولد متوقف عندك

محمد فؤاد 31/7/2010 08:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifnabil81 (المشاركة 3052544)
اشكرك على المجهود الجبااااااااااااار اللى حضرتك بذلتة...عندى استفسار...عندى جولد محولة لدرجون 117 وهو قطع امبارح .....دلوقتى انزل الفايل دة من على الفلاشة على طول للجهاز ولا اعمل ....ارجو الافادة....وشكرا جزيلا على مجهودك الجبار

أخى انتا منزل الدراجون بالبوت 1.30
ولا البوت 121

elfox 31/7/2010 10:56 PM

الف مليون شكر لك يا غالى \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

محمدالبياع2 1/8/2010 12:39 AM

فعلا الجولد تحت السيطره طول ما ا/ محمد فؤاد
موجود

ربيع2 1/8/2010 02:16 AM

اخ محمد حملت الفلاش وكتب لي fail

aaaaayman 1/8/2010 02:25 AM

فعلا تم وقف بعض الايدهات وعمل بلوك وان شاء الله اعبال الباقى وهنكون اسعد ناس

cafulge 1/8/2010 04:09 AM

انا مش عارف هو بوت 121 ولا ايه و الله ممكن تقولي اعرف ازاي ؟

بس انا لما بعمل السوفت المعدل الي حضرتك حطوا بيعملي fail

محمد الساهر 1/8/2010 04:10 AM

تسلم ياغالي

ياسر عرفة 2000 1/8/2010 05:47 AM

الف شكر استاذ محمد

mass sat 1/8/2010 06:15 AM

مليون ( شكر ) يا اخي الكريم محمد فؤاد الممبدع

للابد

الساعة الآن 11:06 AM