المهندسين العرب

المهندسين العرب (http://www.mohandsen.net/vb/index.php)
-   أجهزه الكيوماكس المحوله للدنجل (http://www.mohandsen.net/vb/forumdisplay.php?f=680)
-   -   هنا الابداع مع المهندسين العرب وتشغيل الاجهزة المحولة لدنجل الدفعة القديمة على ارض التميز السبق دائما لنا (http://www.mohandsen.net/vb/showthread.php?t=496833)

نادر العزب 15/5/2011 06:30 PM

رد: هنا الابداع مع المهندسين العرب وتشغيل الاجهزة المحولة لدنجل الدفعة القديمة على ارض التميز السبق دائما لنا

اخي عمده مشكور الجهد الوافر في توصيل المعلومة ولكن بعد ما فكيت الكوبري بين التيونر ورجل الكرستاله عادت الشاشة السوداء مرة اخري وظل الدونجل لمبة حمرا فقط بعد تنزيل فلاشة لمبة حمرا ونقطتين من المرفقات والخطوات اللي انا عملتها كانت عمل ايرث للفلاشة قبل فك الكوبري ومن ثم تنزيل المرفق للفلاشة لمبة حمرا ونقطتين وجيت اشغل الدنجل اداني شاشة سوداء وظل لمبة حمرا فقط ما ظهرت النقطتين ارجو الافادة واما ارجع الكوبري تيجي شاشة الدنجل عادي ولا يستجيب للريموت

حسام دويدار 15/5/2011 06:34 PM

رد: هنا الابداع مع المهندسين العرب وتشغيل الاجهزة المحولة لدنجل الدفعة القديمة على ارض التميز السبق دائما لنا

تم عمل جميع الاعدادت وتم تنزيل السوفت والدنجل شغال تمام تسلم ايدك يا باشمهندس:mohndsen::mohndsen2

يوسف الطيب 15/5/2011 06:42 PM

دايما رائع انت دايما في الحصريات يا استاذنا الغالي

عيد الشامى 15/5/2011 08:19 PM

الكبير كبير

احمد ساتتت 15/5/2011 10:18 PM

شكرا لك اخى زكريا شكرا لك اخى زكريا شكرا لك اخى زكريا

زكريا شوشة 15/5/2011 10:23 PM

شكرا لكم اخوانى
وشغال تمام امامى الان بدون مشكلة

مسعد رجب 15/5/2011 11:00 PM

انا جهازى باركليبس v1 ونزلت الفلاشة 1.70 واتاكدت انة فلاشة قديمة وفقا لكلمة micro مع توضيح الاستاذة الافاضل هل هذا الشرح يتعمل لباركليبس مع الرمود الخاص ونزلت الان الاحد 8.35 مساءا سوفت 1.71 لم يعمل لانة باركليبس v1 فلاشة قديمة ونزلت فلاشة التانية الموجودة هنا المشكلة الرمود لا يستجيب للخطوات عشان اجيب w3-2 ومش عارف اية المشكلة ارجو الرد سريعا اا

زكريا شوشة 15/5/2011 11:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسعد رجب (المشاركة 3471927)
انا جهازى باركليبس v1 ونزلت الفلاشة 1.70 واتاكدت انة فلاشة قديمة وفقا لكلمة micro مع توضيح الاستاذة الافاضل هل هذا الشرح يتعمل لباركليبس مع الرمود الخاص ونزلت الان الاحد 8.35 مساءا سوفت 1.71 لم يعمل لانة باركليبس v1 فلاشة قديمة ونزلت فلاشة التانية الموجودة هنا المشكلة الرمود لا يستجيب للخطوات عشان اجيب w3-2 ومش عارف اية المشكلة ارجو الرد سريعا اا

اخى الغالى
لو انت حملت الفلاشة المعدلة بريموت الهيروشيما يبقى لازم تجيب ريموت هيروشيما او ريموت فيجا ليعمل معك

ولو حملت الفلاشة المعدلة بريموت الكيومكس لازم تجيب ريموت كيومس ليعمل معك

نادر العزب 15/5/2011 11:48 PM

اخواني المهندسين برجاء الافادة لو المقاومة r8 مقفوله هل الريموت لا يستجيب ولو لازم فتحهالكي يعمل الريموت انا حدث عندي تهتك في مكانها وعملتلها كوبري من رجل التيونر والطرف الاخر في رجل الكرستاله اما اوصلهم بيعطيني شاشة الدنجل العادية والريموت لا يستجيب ولو فصلت الكوبري بيديني شاشة سوداء ارجو الافادة السريعة ولو ممكن سوفت 1.67 بتاريخ حديث لانه بيقرأ معي التاريخ 3/4/2011

مسعد رجب 16/5/2011 01:01 AM

انا جهازى باركليبس v1 فلاشة قديمة وفقا لكلمة micro ....هل هذا الشرح يتعمل لباركليبسv1-7700 . ونزلت سوفت 1.67 زى الشرح وحولت اجيب برموت الباركليبس عشان اغير من w3 الى w3-2 مش عايز يستجيب تماما والفلاشة كمان بتعمل L1.11 مش L1.06 زى الشرح ارجو الافادة من بعض اذنكم شكرا
اية العمل انا فعلا تبعت جدا من الدونجل.. ارجو الافادة

shagag2001 16/5/2011 01:12 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسعد رجب (المشاركة 3472093)
انا جهازى باركليبس v1 فلاشة قديمة وفقا لكلمة micro ....هل هذا الشرح يتعمل لباركليبسv1-7700 . ونزلت سوفت 1.67 زى الشرح وحولت اجيب برموت الباركليبس عشان اغير من w3 الى w3-2 مش عايز يستجيب تماما والفلاشة كمان بتعمل l1.11 مش l1.06 زى الشرح ارجو الافادة من بعض اذنكم شكرا
اية العمل انا فعلا تبعت جدا من الدونجل.. ارجو الافادة

ياريت حد يرد علينا على الموضع دة

yaseralsae 16/5/2011 01:25 AM

انا عملت كل دة ولكن لا يمل

احمد ساتتت 16/5/2011 02:40 AM

جزاك الله خيرا ياغالى جزاك الله خيرا ياغالى جزاك الله خيرا ياغالى جزاك الله خيرا ياغالى جزاك الله خيرا ياغالى

احمددش11 16/5/2011 10:00 AM

الفلاشة القديمة شغالة ولا لا اصل مش شغالة عندي الان الساعة العاشرة صباحا ارجو الرد ضروري

an4ever 16/5/2011 11:12 AM

شكرا على الابداع ده

و الى الامام

الساعة الآن 11:08 AM